Prehrana za zdravu kožu

Kakvoća kože ovisi o funkcionisanju probavnog sistema i efikasnom eliminisanju toksina iz jetre. Lošoj koži pogoduje prehrana oskudna svježim povrćem i voćem, bogata šećerima te transmasnoćama i zasićenim masnoćama. Otkrijte koja je najbolja prehrana za zdravu kožu.

Kakvoća kože ovisi o funkcionisanju probavnog sistema i efikasnom eliminisanju toksina iz jetre. Lošoj koži pogoduje prehrana oskudna svježim povrćem i voćem, bogata šećerima te transmasnoćama i zasićenim masnoćama. Otkrijte koja je najbolja prehrana za zdravu kožu.

Potrebno je zdravo se hraniti kako bi koža bila lijepa i čista jer trpi ako u tijelu nastane neravnoteža.

Vitamin A je poznat kao vitamin za kožu, a dolazi iz betakarotena te se koristi i kod liječenja kožnih bolesti. Prirodni karotenoidi se dobivaju iz algi, a imaju jako protuupalno i antioksidativno djelovanje koje je jače i od vitamina E i C.

Pomaže kod zaštite od ultraljubičastog zračenja, štetnih djelovanja zagađenja i jača imunološki sistem. Važno je znati koja je hrana bogata A vitaminom, a nećete pogriješiti pojedete li mrkvu, tikvice, leću, zeleno lisnato povrće, krompir i kukuruz.

Kada je tijelo izloženo sunčevoj svjetlosti proizvodi se vitamin D. Preporučuje se konzumiranje tableta vitamina D posebno zimi kako bi se osigurala dovoljna količina vitamina D koja je potrebna. Želite li unijeti dovoljnu količinu D vitamina dobro je znati koje su namirnice bogate D vitaminom. Može se pronaći u ribljem ulju, žumanjku, sardini, tuni, prirodnim sokovima i mlijeku.

Mineral selen je jaki antioksidans koji štiti tkiva i ćelije od oštećenja izazvan slobodnim radikalima. Isto tako neutralizira neke toksične tvari i jača djelovanje imunološkog sistema. Namirnice koje su bogate selenom su crveni luk, češnjak i prokulice.

Omega 3 i 6 masne kiseline imaju protuupalno djelovanje, a mogu pomoći i kod problema sa suhom kožom. Omega 3 masne kiseline pomažu u reduciranju crvenila lica i nastanku akni.

Ulje noćurka sadrži omega 3 i omega 6 masne kiseline, linolensku kiselinu i boražine zbog čega ima blagotvoran učinak na psorijazu i druge bolesti kože, posebno upale.

Esencijalne masne kiseline omega 3 i 6 se mogu pronaći u orašastim plodovima, plavoj ribi i sjemenkama, a ukoliko konzumirate ribu s lanenim uljem ili lanenim sjemenkama možete nadoknaditi manjak. Na dan je preporučljivo konzumirati jednu kašiku lanenog ulja ili dvije kašike lanenih sjemenki.

Želite li znati kako imati čisto lice, dobro je znati koja je najbolja prehrana za zdravu kožu. Tako se savjetuje da konzumirate što više manga, paprike, jogurta, sjemenki lana, zdravih integralnih žitarica, krompira, badema, svježeg sira, bobičastog voća i avokada.

 

Autor: A.Z.

Obrada: HUM.ba

Izvor: www.savjetnica.com